**دلــگـشـــــــــا**

اللهم اجعل سعیی فیما یرضیکَ عنّی

اللهم اجعل سعیی فیما یرضیکَ عنّی

**دلــگـشـــــــــا**

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیاً و حافظاً و قاعداً و ناصرآً و دلیلاً و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا
برحمتک یا ارحم الراحمین
*****

صافی آب مرا یاد تو انداخت، رفیق! *

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۵۶ ب.ظ

حدیث _ دوست

رفیقی دستشو گداشت روی شونه رفیقش و ازش پرسید:تو قوی تری یا من؟

رفیق گفت: من.

رفیق با دلی گرفته دستشو از شونه رفیقش برداشت و دو قدم دورتر رفت و باز پرسید:

تو قوی تری یا من؟

او گفت: تو.

رفیقش گفت: چرا نظرت عوض شد؟

جواب داد: وقتی دستت رو شونه م بود حس می کردم دنیا پشتمه.

"یا رفیق من لا رفیق له" ... خودت هوای رفاقتامونو داشته باش.

* سهراب سپهری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۹
بانوی ایرانی

نظرات  (۲)

اول سلام
بعدش چرا عکسش باز نمیشههههههههههههههههههههه


ودر همه حال الهی آمین برای دعات

من هیچی نمیدونم تو این عالم ولی اینو فهمیدم
اگه از دست یه کسایی دلت میگیره و به ثانیه نکشیده اونم ناراحت میشه و تحمل صبوری این دلگیری رو نداره یعنی دلش به دلت و دلت به دلش بنده...
پاسخ:
سلام برنا

روزت مبارک


نمیدونم. نشون میده که..
۲۹ مهر ۹۵ ، ۰۱:۰۰ علیرضا امیدیان نسب
سلام
برای تبادل لینک مزاحمتون شدم بانو.
واقعا مطالبتون عالیه عالی
به وبلاگه منم سربزنین 
پاسخ:
سلام علیکم
همونطور که از ظاهر وبلاگ پیداست، قسمت لینک ها نمایش داده نمیشه.
امیدوارم این طور باشه که فرمودید.
موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی