**دلــگـشـــــــــا**

اللهم اجعل سعیی فیما یرضیکَ عنّی

اللهم اجعل سعیی فیما یرضیکَ عنّی

**دلــگـشـــــــــا**

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیاً و حافظاً و قاعداً و ناصرآً و دلیلاً و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا
برحمتک یا ارحم الراحمین
*****

خلق نیکو را طلب باید نمودن از خدا

يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳ ق.ظ

باسمک یا رحیم و یا کریم

به مرحوم آیت الله بهجت (رحمت خدا بر ایشان باد) گفتند کتابی در زمینه ی اخلاق معرفی کنید. فرمودند: لازم نیست یک کتاب باشد یک کلمه کافی است که بدانی خدا می بیند.

با تو عهد می بندم که ...

* عنوان از آقای محمدعلی اصغری

* یادش بخیر. مشهد مقدس،‌ ساختمان فرهنگی و این پوستر ها.

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

* تجربه کردن خوب است، ولی نباید هرچیزی را هم تجربه کرد.

وقتی می رفتم نوشتم:

چه جوریه که با گفتن چند تا کلمه نسبت آدم ها با هم عوض میشه؟!؟!

اون جا و وقتی بر می گشتم به این فکر کردم که:

چه رسم و رسومات مسخره ای!

حاضر نیستم همچین رسوماتی را حداقل در مورد خودم داشته باشم. (حق دارم.) خودم و خودش! ها؟! چشمک

* به فکر دیگران بودن امری خوب و انسانی ست. ولی تا حدی مربوط به ماست. چرا بعضی خبرها به مقصد اشتباهی برده می شوند؟؟ نمی دانم طرز فکر من اشتباه است و سخت می گیرم یا بعضی ها به غفلت ... (واقعا ناراحت شدم. آیا اشتباه و کوتاهی از من است؟)

* خدا را شکر. خوشحال شدم. مدتی بود به این موضوع فکر می کردم. امیدوارم موفق باشد در انجام وظیفه اش. دغدغه اش پایدار.

* تقریبا از خودم مطمئنم،‌ ولی می دانم با این مدل خطر کردن خانواده ام کنار نمی آیند.

* دارد به انتها می رسد. باید ورق بزنم این دو سال را! ببینم چه کاره ام.

* یعنی زیاده روی کردم؟ از دست خودم ناراحتم. خدایا کمک کن به میزانی که نیاز است سخن بگویم. محکم. و البته درست. آن جوری که بعد از پایان، وقتی مرور کردم رضایتت را نشانم دهی. آمین

* این شنبه بود که به پایان رسید ولی حالم هوای غروب پنج شنبه را داشت. نیاز به خواندن دعای کمیل دارم. خدایا سنگینی روحم را تسکین ده.

* خدایا شکرت

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

** یه جورایی به خاطر تو نوشتم. به سختی. ملتفتی که؟! (نمیشه نوشت اونجوری که تو ذهنمه آخه،‌ بعدشم درست نیست این جوری که!... این نقطه چین ها هم همون حرفاییِ که هربار گفتی بنویس بهت گفتم ها! قشنگ بخونشون لبخند)

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۰
بانوی ایرانی

God see

humanity

morality

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی