**دلــگـشـــــــــا**

اللهم اجعل سعیی فیما یرضیکَ عنّی

اللهم اجعل سعیی فیما یرضیکَ عنّی

**دلــگـشـــــــــا**

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیاً و حافظاً و قاعداً و ناصرآً و دلیلاً و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا
برحمتک یا ارحم الراحمین
*****

به گزارش سایت تحلیلی خبری دانشجویان مستقل؛  حجت‌الاسلام محمدیان، در جمع دانشجویان حاضر در دوازدهمین اردوی جهاد اکبر، حاضر شد و پیام مقام معظم رهبری به دانشجویان حاضر در این اردوی آموزشی تشکیلاتی را قرائت کرد.

حجت‌السلام محمدیان گفت: دوستان شما در شورای مرکزی اتحادیه نامه‌ای خطاب به رهبری انقلاب نوشتند که حضرت آقا پیامی را به این همایش داشته باشند، ما آن نامه را خدمت ایشان تقدیم کردیم و ایشان پیام شفاهی حاوی چند نکته فرمودند که خدمت شما بیان کنم؛ متن این پیام به شرح زیر است:

 

سلام مرا به فرزندان انقلابی‌ام برسانید و از تلاش‌های جهاد گونه آنان در ترویج و پاسداری از آرمانها‌ی امام و انقلاب تشکر کنید و چند نکته را به آنان یاداوری کنید:

۱) در کنار تحصیل علم و دانش از فرصت جوانی برای تهذیب نفس و انس با خدا و آشنایی عمیق با معارف قرآن و اهل‌بیت(علیهم‌السلام) بهره ببرید.

 

2) شما افسران جوان جنگ نرم هستید و عرصه جنگ نرم بصیرتی عمار گونه و استقامتی مالک اشتر وار می‌طلبد؛ با تمام وجود خود را برای این عرصه آماد کنید.

 

3) نظام سلطه را با تمام ابعاد و لایه هایش بشناسید و اهداف و راهبردهای واقعی آن را تحلیل کنید و برای رویارویی با آن تمام ظرفیت‌های خودتان را به کار گیرید و در این مسیر به وعده‌های خداوند اطمینان داشته باشید.

 

4) تشکیلات می‌تواند معبد باشد، ولی مبادا تبدیل به معبود گردد؛ اصول و ارزشهای عقیدتی و معنوی خودتان را در قالب تشکیلات حفظ و بر صمیمیت و همدلی بین اعضا تاکید کنید.

 

5) افق های روشنی در مقابل شما جوانان قرار دارد، این کشور و انقلاب با دست پرتوان شما آینده‌ای امید بخش در پیش رو خواهد داشت؛ بر تلاش های خود بیافزایید و برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی از هم‌دیگر سبقت بگیرید.

 

محمدیان افزود: این پیامی بود که ایشان گفتند که خدمت شما عرض کنم.

 

در ادامه نیز دانشجویان با سر دادن تکبیر، آمادگی خود را برای دفاع از آرمانهای امام و انقلاب که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید داشتند، اعلام کردند.

نامه دانشجویان شرکت کننده در جهاد اکبر 12 به رهبر معظم انقلاب

منبع: mostaghel.ir

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۳
بانوی ایرانی

نظرات  (۲)

خودش گفته:

لا یکلف نفسا الا وسعها...

دیگه نمیدونم باید چیکار کنم که نشون بدم دارم میرسم تهش!!؟

این روزها سر قرار یار این بینوای بی قرار راهم یاد می کنید؟

پاسخ:
منتظر باش ...
دقیق تر نگاه کن ...
می بینی که راه را نشونت داده ...
راستی؛ خودش اینم گفته ها:
* واستعینوا بالصبر و الصلاة * (بقره ـ 45)

بین همهمه ی تنهایی شبانه ات،
وقتی که باهاش خلوت کردی و آروم شدی؛
دعا کن برا فرج آقامون امام زمان (عج)،
و دعا کن که یارش باشیم.
چرا به روز نمکنید پس/؟؟سلاااااااااااااااام
پاسخ:
سلام علیکم
چون ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی