**دلــگـشـــــــــا**

اللهم اجعل سعیی فیما یرضیکَ عنّی

اللهم اجعل سعیی فیما یرضیکَ عنّی

**دلــگـشـــــــــا**

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیاً و حافظاً و قاعداً و ناصرآً و دلیلاً و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا
برحمتک یا ارحم الراحمین
*****

بگذارید بر احوال خودم گریه کنم

جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۲ ب.ظ

چندیست روحم مچاله شده است... گیجم... خسته... سر درگم و آشفته... چرا درست نمی شود خدایا؟؟ به لطف و کرمت تسکینم ده... این روح اتوی عفو و مهربانی ات را طلب می کند... الهی؛ دل آرام می خواهم. آرام به یادت... آرام به حضور همیشگی ات... مگر نه اینکه این دل، حرم توست... خودت آرامش کن... خودت بسازش

بگذارید بر احوال خودم گریه کنم

بر سیه کاری اعمال خودم گریه کنم

 

فعل و قولم همه بی مورد و مردود بود

جای آنست بر افعال خودم گریه کنم

 

شاید امشب در رحمت به رویم باز شود

تا سحر بر بدی حال خودم گریه کنم

 

ذره ای خوب و بد، ای وای عقوبت دارد

به " فمن یعمل مثقال " خودم گریه کنم

 

نیست تقصیر کسی آیینه ام تار شده

جلوه گر نیست بر اهمال خودم گریه کنم

 

راه دل گم شد و پیدا نشد آن گمشده ام

ره دهیدم که به اضلال خودم گریه کنم

 

من پرستوی حرم بودم و دور افتادم

تا به بشکسته پر و بال خودم گریه کنم

 

کاروان رفت به پابوسی حق بگذارید

من که جا مانده امیال خودم گریه کنم

 

قرعه افتاد که من از شهدا جا ماندم

سخت بر این دل بد فال خودم گریه کنم

 

نشدم معتکف خیمه نورانی یار

بر سیه بختی اقبال خودم گریه کنم

 

مددی تا به غریبی نگارم نالم

همتی تا که بر احوال خودم گریه کنم

 

سید محمد میر هاشمی


شعر، برگرفته از : kamidirtar.blog.ir
خوشحال کردن امام عصر (عج)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۱

نظرات  (۳)

۱۰ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۷ یه بنده خدا
سلام دوست مهربانم
امیدوارم حالت خوب باشد

با اتفاقات اخیر و دوریت،حس می کنم دیدنت ...
کاش میشد که امروز همدیگه رو میدیدیم...
اخه می خواستم قد تمام این دوسال واسه ی همه ی کارام حلالیت بطلبم،ولی قسمت نشد...حکمت حداست دیگه...

شما مرحمت فرموده ما رو حلال بفرمایید...

یاعلی
پاسخ:
سلام...مهربونی از خودتونه
حال منو بی خیال.... خودت چطوری؟؟؟


اتفاقات اخیر؟؟؟
از دوری که داشتی بشکن می زدی....
آخ آخ با دیدنم چی؟ اگه تنبیه در کاره که آفتابی نشم!....

کاااش..... خیلیییی.........
منظورت اینه که حلالم کردی دیگه؟!....


هم نشین حضرت زهرا (س) باشیم.


ببین زیارت از طرف من، نماز و صفا و حال خوب و دعا و خلوت با امام رضا (ع) و ..... یادت نره ها!!!
زیارتت قبول



۲۸ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۵۱ محمد حسین امینی
سلام
چرا مطلب نمیزارید؟
راستی منم دنبال کنید
پاسخ:
سلام علیکم شاعر جدید!
تلاش + تلاش+ تلاش


۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۵:۲۳ محمد حسین امینی
السلام درباره نظری که دادین
ینی چی اونوقت؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی